Subject: Ed: Sõiduki parkimisluba
From: "Mait Kask" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 16:09:18 +0300

Palun registreerida.

Tervitades

Mait Kask

Saatja: Mait Kask
Saatmisaeg: teisipäev, 20. mai 2025 14:17
Adressaat: [email-masked]' <[email-masked]>;
[email-masked]' <[email-masked]>
Teema: Sõiduki parkimisluba
Tähtsus: Kõrge

Tere!

Terviseamet on esitanud parkimisloa pikendamise taotluse õigeaegselt, kuid
kahjuks ei ole me seni saanud vastust ega uut parkimisluba. Selle
viivituse tõttu on meile määratud mitmeid viivistasu otsuseid (0048517155,
0048516920, 0048517592 ja 0013517740), kuigi loa pikendamise taotlus oli
teie menetluses juba enne määratud viiviste tekkimist.

Peame sellist olukorda ebaõiglaseks ning leiame, et me ei peaks olema
vastutavad viiviste eest, mis on tekkinud linnavalitsuse tegevusetuse või
menetlusviivituse tõttu.

Palun kõik määratud viivistasud tühistada ning anda esimesel võimalusel
teada parkimisloa pikendamise hetkeseisust ning eeldatavast otsustamise
ajast.

Palun kiiret tagasisidet ja loodame, et olukord laheneb viivituseta.

Mait Kask

osakonnajuhataja

üldosakond

5561 9791

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Parkimine <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 14. aprill 2025 08:20
Adressaat: Alari Oruste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Sõiduki parkimisluba

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

oleme Teie taotluse kätte saanud. Kuna need parkimisloa taotlused läbivad
linnavalitsuse istungi, siis menetluse kohta saab lähemat infot liikluse
peaspetsialist Toomas Tammelalt, 523 9064, [email-masked].

Lugupidamisega

Gristy Lehtna
teabe- ja haldusteenistuse infospetsialist

Pärnu Linnavalitsus
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kui Te ei ole selle kirja õige adressaat, siis palun teavitage sellest
kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega ning ärge
avaldage kirjas sisalduvat teavet kolmandatele isikutele.

From: Alari Oruste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: pühapäev, 13. aprill 2025 09:26
To: Parkimine <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Sõiduki parkimisluba

Tere,

Edastasin 03.04 taotluse sõiduki 961GKS parkimistasust vabastatud
parkimisloa pikendamiseks. Kas olete taotluse kätte saanud?

Lugupidamisega,

Alari Oruste

toimepidevuse koordinaator

üldosakond

+372 5349 8799

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.